Monday, April 18, 2011

Free Gift!!!

OK....saya sedang mencari pengunjung blog saya yang ke "3999". Apa yang anda perlu buat adalah print skrin  website yang tertera "CAKES VIEWS" yang terletak disebelah kanan blog. Kotak "CAKES VIEWS" tu terletak dibawah kotak "How to Buy & Terms" kemudian save dan emailkan  gambar yang tertera "CAKES VIEW" yang ke "3999" kepada saya @ jazzabins@yahoo.com.


Hadiahnya adalah, pengunjung yang bertuah akan menerima Sekotak MACARONs (30 biji) yang berharga RM68 (harga pasaran). Dalam kata lain... harga untuk sebiji MACARONs tu adalah RM2.50 sebiji, ada juga yang menjual dengan harga RM3.50 sebiji. Jadi uols yang ingin menjadi pengunjung yang bertuah...jangan lepaskan peluang ini.





Terms: Pengunjung yang bertuah perlu mengambil sendiri Macarons dan jika berada jauh dari kawasan saya...maka saya akan pos MACARONs tersebut. Cumanya...saya tak berani jamin yang MACARONs tersebut tidak akan pecah... :)

**NoTe! : Macarons Boleh tahan selama sebulan dapat peti ais biasa dan 3 bulan dalam freezer. 

Sekiranya tidak berjaya mendapat no yang ke "3999" anda juga boleh mengunjung blog rakan saya untuk memenangi MacaronS.

2 comments: